آزمایش

ساخت وبلاگ

نحوه عملکرد دستگاه برش ليزر

برش ليزري يک تکنولوژي است که با استفاده از يک اشعه قدرتمند براي برش مواد مختلف (نظير چوب، مقوا، پلکسي و ...) استفاده مي‌شود. در اين روش پارامترهاي لازم و ابعاد مورد نظر از طريق سيستم رايانه به دستگاه برش ليزر داده شده و دستگاه ليزر با سرعت و دقت و قدرت زياد شروع به برش دادن و ساخت طرح مورد نظر مي‌نمايد که در اين حين بخش اضافي ماده مورد نظر تبديل به آب، بخار و سوخته مي‌شود.

p0tr_c1.jpg

دستگاه‌هاي توليد ليزر مي‌توانند انواع مختلفي از ليزر را ايجاد نمايند. که از انواع آن مي‌توان به ليزر گازي، ليزر شيميايي، ليزر راديو اکتيو و ليزر جامد اشاره کرد. اما ليزر‌هاي پرکاربرد در صنعت غالباَ از دو نوع ليزرهاي گازي و جامد هستند که در ادامه به بررسي ساختار و کاربرد هرکدام مي‌پردازيم.

  • ليزرهاي گازي

به نقل از خبرگزاري ايلنا، به ليزرهايي که ماده فعال آن‌ها گاز است، ليزرهاي گازي مي‌گويند. ليزرهاي گازي معمولا حجيم هستند و و هر چه پر قدرت‌تر باشند، اندازه آ‌ن‌ها بزرگتر خواهد بود. نکته مفيد در رابطه با ليزرهاي گازي اين است که آن‌ها بسيار يکنواخت‌تر و همگن‌تر از جامدات هستند، و مي‌توان براي پر کردن و خنک نمودن آن‌ها از يک مدار بسته استفاده کرد.

ليزرهاي گازي خود به سه دسته ليزرهاي اتمي، ليزرهاي يوني و ليزرهاي مولکولي تقسيم مي‌شوند.

ليزر مولکولي CO2 در زمره مهم‌ترين و کارآمدترين نوع از ليزرهاي گازي به شمار مي‌رود. ليزرهاي گازي دي اکسيد کربن در مقايسه با انواع ديگر ليزرها بازده بيشتري دارند و براي برش پلاستيک، لاستيک و فلزات تا ضخامت يک سانتي‌متر به کار مي‌روند  و در در زمينه‌هاي مختلف از جمله جوشکاري، برش استيل، الگوبري، جوش هسته اي و صنايع نظامي مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

 جالب است بدانيد زماني‌که  باريکه خروجي ليزر دي اکسيدکربن کانوني شود، مي‌تواند الماس و صفحات فولاد ضخيم را در عرض چند ثانيه برش دهد.

  • ليزرهاي جامد

ليزر حالت جامد ليزري است که در آن ماده ليزري، بلور يا شيشه‌اي است که داراي خط طيفي فلوئورسان تيزي است. اين ماده تحت برانگيختگي اپتيکي قوي در طول موج فلوئورسانس عمل مي‌کند.

ليزر ياقوت اولين ليزر حالت جامد است که درسال 1960  ميلادي با موفقيت عمل کرد، دانشمندان اخيرا تحقيق  بر روي ليزر حالت جامد با اندازه کوچک را مورد بررسي قرار داده‌اند.

 اين نوع جديد از ليزرهاي جامد بر خلاف ساير ليزرها داراي طول موج پهن‌تري بوده و قابليت تنظيم دارند در صورتي‌که ساير ليزرها تنها در يک محدوده ?درصدي قابليت تنظيم و نوسان داشتند.

ليزرهاي قابل تنظيم حالت جامد در طيف سنجي‌هاي فيزيکي و شيميايي بکار گرفته شده‌اند و کاربرد آن‌ها تحول شگرفي را در طيف سنجي اتم‌ها و مولکول‌ها ايجاد کرده است. به نحوي که مي‌توان اذعان داشت که پيشرفت و توسعه چشمگير صنعت مخابرات در زمينه فيبر نوري مرهون بکارگيري سيستم‌هاي ليزري حالت جامد بوده است.

  1. انواع ليزرهاي جامد
  1. ليزر (YAG): در حال حاضر، کاربردي‌ترين ليزر حالت جامد که براي پردازش و ماشين کاري مواد بکار مي‌رود، ليزر ياگ YAG است. بلور YAGسخت است و کيفيت اپتيکي خوب و ضريب هدايتي بالايي دارد. اين ليزر پهناي خط باريک، بهره بالا و آستانه ليزري پاييني دارد. ليزر YAG در درجه اول براي برش و حکاکي فلزات و سراميک‌ها استفاده مي‌شود.
  2. ليزر(Nd:YAG): در ميان ليزرهاي حالت جامد يون فلزي، ليزر Nd:YAG بيشترين کاربرد را دارد. لعل يوتريم آلومينيم (YAG) آلاييده به نئوديميم داراي خواص ويژه‌اي است که آن را براي عمل ليزري مناسب ساخته است.

اضافه کردن يون‌هاي فلزي به ليزرهاي حالت جامد امکان ساخت انواع مختلف سيستم‌هاي ليزري را فراهم کرده و توانسته کيفيت پرتوهاي خروجي را به شکل قابل توجهي بالا ببرد. ليزر Nd:YAG از اضافه کردن 0.1 تا 1 درصد يون نئوديميم  به بلورYAG ساخته مي‌شود که طول موج گسيلي اين ليزر 1.06 ميکرون و گاهي 1.32 ميکرون است. از ليزر Nd:YAG براي تضعيف ماده و حکاکي روي قطعه و در مواقعي که قدرت بسيار زياد مورد نياز است، استفاده مي‌شود.

  1. ليزر Er: ليزرهاي ايربيوم به خاطر داشتن دو طول موج ويژه اهميت دارند، اما از نظر انرژي خروجي خيلي قابل توجه نيستند. بلور YAG که با چگالي بالا به يون‌هاي ايربيوم آلاييده شده است يک خروجي در 2.9 متر و شيشه فسفات آلاييده به ايربيوم خروجي در 1.54 ميکرومتر دارند. از آن‌جايي که هر دو اين طول موجها توسط آب جذب مي‌شوند باعث شده اين ليزرها کاربردهاي جالبي در پزشکي داشته باشند.

طرز کار دستگاه برش ليزر cnc

فرايند کار به اين نحو مي‌باشد که ابتدا توسط نرم افزارهاي نقشه کشي و طراحي از قبيل اتوکد، کورل دراو و ادوب ايلوستراتور و با ابزار خط اقدام به طراحي مي‌کنيم، سپس طرح مورد نظر شما بر روي نرم افزار دستگاه برش ليزري بارگزاري مي‌شود و با استفاده از نرم افزار و با توجه به جنس و ضخامت جسمي که قرار است برش داده شود به تنظيم سرعت و قدرت دستگاه مي‌پردازيم سپس به وسيله نرم افزار طرح مورد نظر به وسيله نازل و با استعمال اشعه ليزر از يک خروجي قوي ليزر بر روي جسم مورد نظر بريده مي‌شود، آب مي‌شود، مي‌سوزد يا تصعيد مي‌شود و سرانجام فرآيند برش آغاز مي‌گردد.

اما از آن‌جايي که اشعه خارج شده فاقد قدرت لازم جهت برش دقيق قطعات مي‌باشد، براي افزايش توان ليزر و موازي كردن مسير بازتاب پرتوها لازم است از آينه‌هايي با درصد بازتابش بالا استفاده شود تا فوتون‌ها بتوانند بين دو آينه بازتاب كنند، بعد از انجام اين فرآيند نور خارج شده را به کمک لنزفوکوس به حالت نقطه‌اي درآورده و بر اجسام مي‌تابانيم انجام اين فرآيند سبب تشديد توان ليزر و در راستاي برش اجسام گردد.

از آن‌جا که عمل ليزر گرماي زيادي ايجاد مي‌کند و توان ليزر را تا حد زيادي کاهش مي‌دهد پس بايد به فکر راهي براي خنک کردن تيوپ ‌ ليزرها و آينه‌ها باشيم.

يک روش خنک کردن سيستم، استفاده از جريان گاز مي‌باشد. و روش ديگر استفاده از سيستم خنک کننده گردش آب مي‌باشد . عبور گاز و يا گردش آب علاوه بر خنک کردن تيوب ليزر و آينه‌ها باعث مي‌شود تا مواد اضافي که بعد از برش  به صورت براده‌هايي در لبه‌هاي جسم باقي مي‌ماند پاکسازي گشته و سطحي کاملا صاف از برش ليزر حاصل گردد.

از دستگاه برش ليزري شرکت رادوکس مي‌توان براي برش انواع مختلف فلزات نظير طلا، نقره، آهن، پلاتين، برنج، کروم، استيل و همچنين جهت برش غير فلزات همانند مقوا، ام دي اف، چرم، لاستيک، پلکسي، جير، چوب، کف پوش و موکت و ... استفاده نمود.

اين موارد باعث شده است که شرکت رادوکس به عنوان قطب اصلي اين صنعت در خاورميانه شناخته شود.

براي راهنمايي جهت خريد و همچنين ثبت سفارش خدمات برش ليزر مي‌توانيد به آدرس https://radoxgroup.com/ و يا با شماره تماس 0212776 تماس حاصل نماييد.

 

آزمایش...
ما را در سایت آزمایش دنبال می کنید

برچسب : نحوه,عملکرد,دستگاه,برش,لیزر, نویسنده : کاووسی فر emmtehann1 بازدید : 128 تاريخ : پنجشنبه 29 آبان 1399 ساعت: 6:41

bj0c_a2.png

عبدالرضا منتظري بنيان‌گذار حرف آخر

استاد عبدالرضا منتظري مولف بسياري از کتاب‌هاي کمک درسي و مخترع انواع روش‌هاي نوين براي حل مسائل مختلف در رياضيات مي‌باشد. همچنين از ويژگي‌هاي بارز ايشان مي‌توان به 20 سال سابقه تدريس در استان هاي مختلف از جمله مازندران، آذربايجان غربي، قزوين، همدان و … به دعوت وزارت آموزش و پروش، اشاره کرد. علاوه بر اين، استاد عبدالرضا منتظري در خود موسسه، بيش از 500 جلسه آموزشي در درس رياضي حرف آخر با انيميشن و ديگر ويژگي‌ها داشته است.

کارنامه درخشان ايشان محدود به اين موارد نمي‌شود و تدريس در برنامه‌هاي تلويزيوني در شبکه‌هاي مختلف از سال 83 و تدريس در مدارس نمونه معلم، ملاصدرا، دانشمند، دانش، بهار و … از ديگر فعاليت‌هاي علمي استاد عبدالرضا منتظري در عرصه آموزش رياضيات مي‌باشد.

رياضي حرف آخر عبدالرضا منتظري؛ برترين آموزش رياضي کنکور

رياضي حرف آخر را مي‌توان بهترين آموزش رياضي کنکور به شمار آورد زيرا با استفاده از 30 الگوي طراحي و اختراع شده تمامي رياضيات به دانش آموزان تدريس مي‌شود. البته نکته مهم ديگري که وجود دارد پوشش 80 درصدي اين تدريس‌ها با کنکور است. همانطور که مي‌دانيد در عرصه کنکور و ديگر مقاطع تحصيلي، موسسه‌هاي بسياري وجود دارند که روش‌ها و تکنيک‌هاي تستي براي حل هر يک از تست‌ها و سوالات به شما آموزش مي‌دهند. در واقع بسته‌هاي آموزشي کنکور حرف آخر را در اختيار شما قرار مي‌دهند که شامل اين تکنيک‌ها است.

براي درس رياضي نيز همين اتفاق افتاده است اما در رياضي حرف آخر برتري‌اي که وجود دارد، عدم استفاده از تکنيک‌هاي حفظي و جايگزيني روش‌هاي مفهومي براي يادگيري بهتر دانش آموزان مي‌باشد. پس همانطور که در قسمت‌هاي قبل هم گفته شد، به جرات مي‌توان گفت بهترين آموزش رياضي کنکور و حتي براي ديگر مقاطع تحصيلي را استاد عبدالرضا منتظري ارائه داده است.

بيوگرافي استاد عبدالرضا منتظري موسس حرف آخر

استاد عبدالرضا منتظري، موسس حرف آخر، يکي از برجسته‌ ترين مدرسين درس رياضي کشور مي‌باشد که در سال 1352 متولد شده است. وي تحصيلات تکميلي خود را در رشته مهندسي پليمر دانشگاه صنعتي اصفهان سپري کرده است.

از زمان تاسيس موسسه، دانش آموزان توانسته اند با استفاده از رياضي حرف آخر که داراي روش‌هاي تدريس منحصربه فردي است، نتيجه خوبي را کسب کنند. عبدالرضا منتظري پس از سالها تلاش و تحقيق توانسته است محصولي با کيفيت که شامل تکنولوژي‌هاي بسيار کارآمد مي‌باشد، درس رياضي حرف آخر را در ميان ديگر رقيب‌هاي خود، هميشه برتر نگه دارد.

سوابق تدريس استاد عبدالرضا منتظري

  • کارشناس و مدرس کارنامه ?? در برنامه فرصت برابر
  • ?? سال سابقه تدريس در مدارس کشور
  • فعاليت به عنوان مدرس در برنامه نکته‌ها از شبکه آموزش (سال‌هاي ?? تا ??)
  • مدرس جلسات آموزشي به صورت تصويري در پکيج‌هاي حرف آخر
  • مدرس در مدارس صدرا، دانش، بهار و
  • تدريس در مدارس غيرانتفاعي مناطق ?، ?، ? و ?
  • مدير انتشارات کتاب و نشر ديجيتال حرف آخر
  • مدرس صدا و سيما در شبکه‌هاي يک، سه و پنج

تاليفات استاد عبدالرضا منتظري

  • مولف اولين کتار مصور رياضيات با مجوز علمي از آموزش و پرورش
  • مولف بيش از 30 جلد کتاب کمک درسي در موسسه حرف آخر
  • مولف کتاب‌هاي حساب و ديفرانسيل شروع آسان
  • مولف انواع کتاب در موسسه قلم چي
  • مولف کتاب رياضيات و ديفرانسيل در موسسات گاما و نوبل

روش‌هاي تدريس اختراع شده

  • قانون سيبا (c b a) براي حل معادلات درجه دوم
  • معکوس بازه‌ها
  • روش MM3 براي مشتق
  • روش MM2 و MM1 در محاسبات عددي
  • رسم نمودار بدون توابع بدون استفاده کردن از مشتق
  • عقربه‌هاي چند سر براي حل معادلات مثلثاتي
  • روش بادبادک براي حل تست‌ها و سوالات هندسه
  • روش ماشين براي استفاده در سوالات توابع
  • و ابداع بيش از 2000 انيميشن در رياضيات

به نقل از وبسايت رسمي موسسه حرف آخر

برگرفته از مقاله عبدالرضا منتظري بنيان‌گذار حرف آخر

 

آزمایش...
ما را در سایت آزمایش دنبال می کنید

برچسب : ریاضی,حرف,آخر,عبدالرضا,منتظری؛,برترین,آموزش,ریاضی,کنکور, نویسنده : کاووسی فر emmtehann1 بازدید : 139 تاريخ : يکشنبه 11 آبان 1399 ساعت: 18:32

چت روم فارسي,خليج چت,بندر چت

چت روم فارسي چيست ؟

چت روم فارسي فضايي اجتماعي براي سرگرمي انسان ها مي باشد چون انسان ها در طول زندگي خود نياز به هم صحبت دارند به همين دليل افرادي که از تنهايي رنج برده و يا دچار مشکلات خانوادگي هستند و هم صحبتي ندارند وارد فضاي چت روم شده و اينگونه هم سرگرم مي شوند و هم از آن تنهايي نجات پيدا کرده که در ابتدا به تاريخچه چت روم ها مي پردازيم که از گذشته چت روم ها به صورت تصويري و صورتي و متني بوده که از مهمترين بنيان گذار هاي چت روم سايت ياهو مسنجر بوده که پس از مدتي که بازدهي مسنجر هاي اين سايت بزرگ به بازدهي پاييني رسيد اين سايت چت روم هاي خود را بست و امکان ساخت چت روم در ياهو مسنجر برداشته شد

d738432_.jpeg

و فقط اخبار روز دنيا و ساخت ايميل از جمله اقدامات ياهو مسنجر مي باشد و افرادي زيادي از طريق ياهو مسنجر باهم اشنا شده و حتي به ازدواج ختم شده است که از آن با ورود وي چت و نيمباز و امکانات بي نظيري که اين سايت ها داشت ياهو مسنجر بخاطر اپديت نبودن و قديمي بودن خيلي گمنام شد و پس از مدتي وي چت به دليل همکاري نکردن با جمهوري اسلامي ايران داخل کشور ايران فيلتر شد و مردم به وايبر و تلگرام و واتس اپ روي اوردند که خداروشکر از بين اين شرکت ها واتس اپ توانست جاي خوبي در ايران پيدا کند و تلگرام هم به همان دليل وي چت از گود خارج شد و اينستاگرام که سايتي مخصوص عکس گذاري بود با گشايش قسمت دايرکت توانست توجه کاربران را به خود جلب کند  و همچنين مکاني براي چت کردن و دوست يابي باشد در بين اين ها طراحان ايراني با کپي برداري از سايت هاي خارجي توانستند اسکريپت اي تي چت را بر روي هاست نصب کرده و پس از ترجمه و فارسي سازي توانستند اولين چت روم هاي ايراني را بنيان کنند که اين چت روم ها با استقبال چشم گيري مواجه شد و پس از مدتي با اپديت اين اسکريپت ها و نبودن مديريت درست بر روي چندين سايت به دستور سازمان فيلترينگ اين سايت ها فيلتر شد که صاحبان چت روم ها به دليل خرج هاي بالايي که روي سايت هاي خود انجام دادند با تغيير ادرس هاي خود سعي بر از دست ندادن کاربران خود داشته اند .

خليج چت کجاست ؟ 

چت روم فارسي  خليج چت در سال 1393 تاسيس شد براي جوانان قشمي و فضايي مناسب و داراي نظارت کامل مي باشد و قصدي براي تفريح سالم بين مردم قشم دارد که خوشبختانه با تاسيس اين چت روم بازدهي خوبي بين جوانان قشم و حمايت فراواني بين آنها داشته است مديريت خليج  چت در تلاش است که غير از قشمي ها ساکنان کيش و ديگر جزيره هاي خليج فارس و همچنين جنوبي ها و بندري هارا نيز در اين چت روم بياورد و با نظارت کاملي که اين چت روم دارد تفريح سالمي را براي جوانان اين مناطق رقم زده و اميد واريم در اين زمينه موفق شده باشد که همچنين اين سايت در بين شبکه هاي اجتماعي نيز اکانت داشته که با سرچ کردن اسم اين چت روم شما مي توانيد ادرس پيچ قشم چت را پيدا کرده و وارد شويد با تشکر از وقت گذاري شما .

 

آزمایش...
ما را در سایت آزمایش دنبال می کنید

برچسب : خلیج,چت,بندر,چت, نویسنده : کاووسی فر emmtehann1 بازدید : 127 تاريخ : پنجشنبه 8 آبان 1399 ساعت: 19:48

چگونه موثرترين هديه تبليغاتي را براي کسب و کار خود انتخاب کنيم؟

هداياي تبليغاتي محصولاتي هستند که نام و يا لوگو شرکت شما بر روي آنها قرار گرفته مي گيرد، که يکي از قديمي ترين روش هاي بازاريابي و تبليغات است. امروزه هنوز هم هداياي تبليغاتي يکي از بهترين روش هاي ماندگاري برند در ذهن مشتريان و همچنين مقرون به صرفه ترين روش هاي تبليغ کسب و کار به شمار مي آيد.

 سه نکته کليدي براي انتخاب بهتر نوع هديه تبليغاتي به صورت زير مي باشد:

·براي گيرنده آن مفيد و قابل استفاده باشد.
·به خدمت و يا محصول کسب و کار شما مرتبط باشد.
·بايد کسب و کار شما را به خوبي نمايش دهد.
به منظور موثرتر بودن در تبليغات کسب و کار و برند شما، يک هديه تبليغاتي بايد براي گيرنده آن قابل استفاده و به نوعي تبليغات خلاقانه باشد، به اين معني که گيرنده آن را نگه دارد و از آن استفاده نمايد. نمايشگاه ها رايج ترين مکان هايي هستند که شرکت ها هداياي تبليغاتي خود را ارائه مي دهند.اينکه هديه شما يک خودکار ارزان يا يک هديه گران باشد تقريبا ريسک يکساني دارند.
استفاده بلند مدت: تحقيقات نشان مي دهد وقتي که يک هديه تبليغاتي مفيد باشد شخص گيرنده به طور متوسط بين1 تا 3 سال آن را نگه ميدارد و برند شما در ذهن مشتري ماندگار تر مي شود و بدين ترتيب شانس زيادي براي انتقال نام تجاري شما به سايرين فراهم مي گردد.
ديگران، گيرنده هديه تبليغاتي شما را در حاليکه از آن استفاده مي کند مي بينند و يک توصيه مثبت براي کسب و کار شما صورت مي گيرد.
استفاده کوتاه مدت: نگهداشتن بلندمدت يک هديه تبليغاتي الزاما به معني استفاده مفيد از آن محصول نيست، گاهي اوقات پيشنهاد يک نوشيدني يا اسنک با آرم شما در نمايشگاه مي تواند احساس مثبت زيادي را براي کساني که خسته، تشنه يا گرسنه هستند ايجاد مي کنند. با توجه به نوع استراتژي شما مي توانيد از هر دو روش محصول تبليغاتي کوتاه مدت و يک هديه گرانتر براي بردن به خانه استفاده کنيد.
اغلب شرکت ها هداياي مختلفي را به مشتريان بلند مدت، مشتريان وفادار و يا کساني که هنوز مي خواهند خريد کنند در نظر مي گيرند.
هداياي تبليغاتي فقط در نمايشگاه ها استفاده نمي شوند، خرده فروشان از آن براي ايجاد انگيزه خريد يا به عنوان هديه براي زماني که خريد انجام شده است استفاده مي کنند.
کسب و کارهاي خدماتي مثل سالن و رستوران ها مي توانند هداياي تبليغاي را پيشنهاد بدهند که علاوه بر مفيد بودن براي گيرنده با ايجاد يادآوري مداوم، احتمال بازگشت آنها را افزايش دهند.
يکي از معيارهاي موفقيت محصول تبليغاتي اين است که با برند شما مرتبط باشد، اين معيار کمک ميکنه تا گيرنده هديه شما متوجه نوع فعاليت شرکت شما شود. اين کمک مي کند که گيرندگان هدايا با فعاليت شرکت شما ارتباط بيشتري برقرار کنند. به عنوان مثال: خودکار ها يکي از هداياي تبليغاتي محبوب است ولي اگر شرکت شما ارتباطي با نوشتن نداشته باشد انتخاب مناسبي براي محصول تبليغاتي نمي باشد.
اينجا تعدادي مثال از ايده هاي هداياي تبليغاتي مرتبط مطرح شده که کمک مي کند شما هديه مناسبتري نسبت به هداياي رايج مثل نوت پد، مگنت يا خودکار را انتخاب کنيد.

کرم ضد آفتاب با لوگو شما بر روي آن، اگر شما يک متخصص پوست هستيد.

کيت کمک هاي اوليه با برند شما ،اگر کار شما مرتبط با کلينيک يا بيمارستان باشد.

خودنويس تبليغاتي و خودکار تبليغاتي   و  روان نويس تبليغاتي و کاغذ يادداشت بازيافت شده، اگر فعاليت شرکت شما در حوزه محيط زيست مي باشد.

کيت کمک هاي جانبي جاده اي براي شرکت هاي ماشين يا بيمه اتومبيل فعاليت دارند.

ليوان تبليغاتي  و ظرف نوشيدني تبليغاتي يا پيش بند براي يک رستوران يا شرکت توليد کننده مواد غذايي.

وسايل الکتريکي براي شرکت فعال در حوزه ديجيتال مثل فلش مموري يا نگهدارنده موبايل.

برس هاي تبليغاتي، شانه ها يا بطري هاي اسپريترز هديه اي عالي براي سالن دارها مي باشد.

تيشرت تبليغاتي پوشاک و لوازم ضروري جزو محصولات محبوب براي تبليغات و همچنين باعث استفاده آنها توسط مشتريان مي شود در حاليکه برند شما بر روي آنها قرار دارد.

به طور کلي محصول تبليغاتي شما بايد هداياي تبليغاتي خاص و معرف خوبي براي شرکت شما باشد. نياز نيست حتما بلند مدت استفاده شود گاهي يک خوراکي يا آب آشاميدني با برند شما ميتواند کار يک هدف کوتاه مدت را انجام دهد.

اگر محصولي براي مشتري طراحي شده است بايد به خوبي کار کند، تحقيقات نشان مي دهد هديه تبليغاتي مي تواند نظر مشتريان را در مورد شرکت شما بهبود ببخشند. اما يک هديه معيوب و يا بي کيفيت باعث ارائه تصوير نامناسبي از کسب و کار شما مي شود حتي اگر رايگان باشد.

تحقيقات نشان مي دهد ميانگين نگهداري هداياي تبليغاتي توسط گيرنده آنها بين يک سال يا بيشتر و  در اکثر مواقع بين 3 تا 4 سال است.

بهتر است که با مقداري سرمايه گذاري يک هديه با کيفيت تري را براي گيرندگان در نظر بگيريد تا شرکت شما را با تصوير بهتر و طولاني مدت تري بخاطر بسپارند

 

آزمایش...
ما را در سایت آزمایش دنبال می کنید

برچسب : چگونه,موثرترین,هدیه,تبلیغاتی,را,برای,کسب,و,کار,خود,انتخاب,کنیم؟, نویسنده : کاووسی فر emmtehann1 بازدید : 153 تاريخ : شنبه 3 آبان 1399 ساعت: 17:05

مهمترين نکات براي تهيه و ارسال پرسشنامه پسا-رويداد

اگر مي‌خواهيد بهترين فيدبک و نظرات ممکن را دريافت کنيد، اين نکات مهم را مدنظر داشته باشيد:

 

همه چيز به زمان‌بندي بستگي دارد

پرسشنامه پسا رويدادي شما چيزي نيست که فقط مجبور باشيد انجامش بديد تا از عذاب وجدان خلاص بشيد! اين پرسشنامه هم يک قسمت از رويداد شماست. بنابراين براي آن يک زمان‌بندي داشته باشيد.

پرسشنامه‌ي شما بايد بلافاصله بعد و يا حتي حين برگزاري ايونت قابل مشاهده باشد. مي‌توانيد يک لينک کوتاه در اسلايدهاي سخنران‌ها و يا روي برچسب صندلي‌ها قرار دهيد، يا آن را داخل ايميل تشکر (اگر ارسال مي‌کنيد) و يا اپليکيشن و يا سايت رويداد قرار بدهيد.

 

هدفتان را بدانيد

دانستن هدف شما از تهيه پرسشنامه به شما کمک مي‌کند تا يک ديد بهتري در نوشتن سوالات داشته باشيد تا بهتر بتوانيد تجربه و حس واقعي مخاطبان رويدادتان را به دست آوريد.

به عنوان مثال شما مي‌خواهيد بدانيد که چطور نحوه پذيرايي رويداد بعدي‌تان را بهتر کنيد؟ يا در مورد مناسب بودن هزينه آن مطمين شويد يا مي‌خواهيد روي مکان برگزاري و دسترسي و حمل و نقل آسان‌تر افراد تمرکز کنيد؟ دانستن اين موضوع به شما کمک مي‌کند تا روي نقشه‌هاي آينده تمرکز کنيد و از کاستي‌هاي گذشته فاصله بگيريد.

 

اين که چطور سوال بپرسيد مهم هست

گاهي اوقات ديگاه‌ها از اعداد و کميت‌ها گوياتر هستند. خب چطور مي‌توانيد از کيمت‌ها عبور کنيد و به کيفيت‌ها برسيد؟!

به سادگي! سوال‌هاي پايان باز را در پرسشنامه خود قرار بدهيد.

سوا‌ل‌هاي پايان بسته که با "آيا" شروع مي‌شوند ممکن هست براي پرسشنامه‌هاي پسا رويداد چيز زيادي را به شما منتقل نکنند چرا که فقط جواب‌هاي بله/خير را تقديم شما مي‌کنند.

سوال‌هايي که با "چرا/چگونه/چه چيزي" شروع مي‌شوند مي‌توانند افراد را دعوت به توضيح دادن کنند، حتي بيشتر از آن چيزي که شما در سوال‌هايتان ليست کرده‌ايد.

منبع :

https://dl.cdu.edu.ua/user/profile.php?id=20395
https://bus.gov.ru/forum/user/profile/101778.page
http://www.kzncomsafety.gov.za/UserProfile/tabid/255/userId/237163/Default.aspx
http://saskatoon.cs.rit.edu:10001/u/overby0579
http://flgclassifieds.cce.coell.edu/author/overby0579/
http://imfl.sci.pfu.edu.ru/forum/index.php?action=profile;area=summary;u=1234297
http://knsz.prz.edu.pl/forum/member.php?action=profile&uid=603702
http://techcommunity.biola.edu/people/overby0579
http://old.kam-pod.gov.ua/user/overby0579/
http://ipi.tspu.edu.ru/user/overby0579/
http://als.anits.edu.in/members/overby0579/
http://esri.handong.edu/english/profile.php?mode=viewprofile&u=188012
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1196326.page
http://sualaptop365.edu.vn/members/overby0579.541928/
https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2076109-overby-shaw
http://galaxy.agh.edu.pl/~mfrankow/dydaktyka_forum/profile.php?mode=viewprofile&u=12202
http://web.jmjh.tn.edu.tw/~env/modules/profile/userinfo.php?uid=1968769
https://independent.academia.edu/ShawOverby
https://quakecatcher.net/sensor/team_display.php?teamid=21190

ترکيب سوال‌هاي پايان باز نزديک به خواسته‌ها و هدف شما از اين پرسشنامه، قطعا يکسري اطلاعات ارزشمند را تقديم شما خواهد کرد که براي ارتقاي رويدادهايتان به آن‌ها نياز داريد.

 

آزمایش...
ما را در سایت آزمایش دنبال می کنید

برچسب : مهمترین,نکات,برای,تهیه,و,ارسال,پرسشنامه,پسا,رویداد, نویسنده : کاووسی فر emmtehann1 بازدید : 127 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 21:24

چطور از ارسال sms زمان بندي شده، براي بهبود ارتباط با مخاطبان استفاده کنيم؟ (زمان بندي ارسال sms هاي تبليغاتي و تأثير آن در توسعه کسب و کار)

g5m9_z6.jpg

پيام هاي متني يک راه عالي براي ارتباط با مشتريان فعلي شما هستند.

تصور کنيد براي يادآوري قرار ملاقات ها، به جاي اينکه بخواهيد با مشتريان تماس حاصل کنيد، بتوانيد اين امر مهم را به يک سامانه ارسال خودکار پيامک بسپاريد.

اين کار باعث ميشود تا مخاطب شما احساس کند که به حريم خصوصي او احترام گذاشته ايد.

بعد از دريافت پيامک، مخاطب احساس ميکند که، ارسال کننده به من اين فرصت را داده تا در زمان مناسب پيامش را بخوانم، و همين امر باعث ايجاد حس خوب در مخاطب خواهد شد.

پيام هاي متني اتوماتيک چيست؟

پيام هاي متني خودکار،  پيام هايي هستند که در پنل ارسال sms ايجاد شده و با مشخص کردن زمام خاص براي ارسال آماده ميشوند.

ارسال قرار ملاقات، اطلاع مشتريان در مورد تحويل محصول، اطلاع از تخفيفات، اطلاع از وجود محصولات جديد، اطلاع رساني در مورد قرعه کشي و … از طريق پنل اس ام اس، قابل اجرا مي باشد.

مي توانيد پيام هاي متني را، بدون نياز به اينکه تا رسيدن زمان مناسب براي ارسال  منتظر بمانيد، از داشبورد سامانه پيامک ارسال کنيد. .

همه ي اين موارد قطعا با سامانه ارسال sms امکان پذير است. با اين قابليت، مي توانيد همه متون مهم را در تقويم خود يک بار براي هميشه ايجاد کنيد.

تبريکات، تسليت، اخطاريه و اقساط و نوبت دهي از انواع قابليت هاي اين نوع ارسال ميباشد.

پيام هاي دقيقه آخر:

در بعضي از موقعيت ها لازم است که يک مساله مهم و حياتي، در آخرين لحظات به اطلاع مخاطبان و مشتريان برسد.

استفاده از ابزارهايي مثل ايميل و … در اين موقعيت ها کارامد نيست، پس بايد به راه حل بهتري فکر کرد.

سامانه ارسال sms بهترين راه حل در اين موارد ميباشد. سرعت بالاي ارسال، در دسترس بودن گوشي موبايل و درصد بالاي احتمال ديده شدن پيامک دلايلي است که باعث ميشود بهترين جايگزين باشد.

هرگز ارسال يک يادآوري مهم را فراموش نکنيد!!!

يکي از ويژگي هاي مهم و منحصر به فرد سامانه ارسال sms، زمان بندي کردن ارسال ها براي ارسال در مناسب ترين زمان مي باشد.

اين نوع ارسال، اين امکان را به شما خواهد داد که بتوانيد اس ام اس هاي خود را، در تاريخ و ساعت مورد نظر، به فاصله ي چند روز، چند ماه و حتي چند سال آينده تنظيم نماييد.

براي مثال ميتوانيد تاريخ تولد مشتريان خود را ثبت کنيد، سپس تنظيمات ارسال سالانه را انجام دهيد تا هر سال يک پيام تبريک تولد، براي مشتريان ارسال شود.

اين پيامک ها به صورت خودکار از طرف پنل پيامک، ارسال مي شود و نياز به دسترسي شما در زمان ارسال sms  نيست.

با کمک سامانه ارسال اس ام اس، زمان بندي پيام هاي متني شما به دقت انجام شده و در زمان مناسب ارسال مي شود.

تاريخ هاي مهم را فراموش نکنيد !

ارسال sms از طريق پنل پيامکي براي افراد و سازمان هاي دولتي و خصوصي متفاوت است.

افراد عادي مي توانند براي يادآوري يک قرار ملاقات دوستانه يا تبريک تولد از سامانه ارسال و دريافت پيامک استفاده کنند، اما سازمان هاي دولتي و خصوصي براي يادآوري جلسات، پرداخت حق بيمه، سر رسيد چک و يا تبريک تولد به همکاران، ارسال پيشنهادات و… از پنل پيامک استفاده مي کنند.

ارسال زمان بندي شده در کمپين هاي بازاريابي  چه مزيتي دارد؟

در کمپين هاي بازاريابي ، ممکن است نياز باشد حجم تبليغات پيامکي در روز هاي مختلف متغير باشد، براي مثال نياز است که دريک روز 1000 پيامک و در روز بعد 3 يا 4 برابر اين ميزان، پيامک  ارسال شود.

در پنل پيامک ميتوانيد به راحتي اين موضوع را برنامه ريزي کنيد و براي هر روز ميزان مشخصي از ارسال را مشخص کنيد.

براي استفاده از يک پنل پيامکي حرفه اي، ابتدا ميبايست يک سامانه مورد اطمينان و حرفه اي را انتخاب کنيد.

پشتيباني سريع و 24 ساعته، ارائه گزارشات ارسال دقيق و  پاسخگويي سريع توسط افراد متخصص، از مهمترين مشخصه هاي يک سامانه اس ام اس مناسب ميباشد.

براي مطالعه مطالب بيشتر در اين زمينه به سايت https://medianasms.com/ مراجعه کنيد.

 

آزمایش...
ما را در سایت آزمایش دنبال می کنید

برچسب : چطور,از,ارسال,sms,زمان,بندی,شده,برای,بهبود,ارتباط,با,مخاطبان,استفاده,کنیم؟,(زمان,بندی,ارسال,sms,های,تبلیغاتی,و,تأثیر,آن,در,توسعه,کسب,و,کار), نویسنده : کاووسی فر emmtehann1 بازدید : 150 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 13:37

چگونه موثرترين هديه تبليغاتي را براي کسب و کار خود انتخاب کنيم؟

هداياي تبليغاتي محصولاتي هستند که نام و يا لوگو شرکت شما بر روي آنها قرار گرفته مي گيرد، که يکي از قديمي ترين روش هاي بازاريابي و تبليغات است. امروزه هنوز هم هداياي تبليغاتي يکي از بهترين روش هاي ماندگاري برند در ذهن مشتريان و همچنين مقرون به صرفه ترين روش هاي تبليغ کسب و کار به شمار مي آيد.

 سه نکته کليدي براي انتخاب بهتر نوع هديه تبليغاتي به صورت زير مي باشد:

·براي گيرنده آن مفيد و قابل استفاده باشد.
·به خدمت و يا محصول کسب و کار شما مرتبط باشد.
·بايد کسب و کار شما را به خوبي نمايش دهد.
به منظور موثرتر بودن در تبليغات کسب و کار و برند شما، يک هديه تبليغاتي بايد براي گيرنده آن قابل استفاده و به نوعي تبليغات خلاقانه باشد، به اين معني که گيرنده آن را نگه دارد و از آن استفاده نمايد. نمايشگاه ها رايج ترين مکان هايي هستند که شرکت ها هداياي تبليغاتي خود را ارائه مي دهند.اينکه هديه شما يک خودکار ارزان يا يک هديه گران باشد تقريبا ريسک يکساني دارند.
استفاده بلند مدت: تحقيقات نشان مي دهد وقتي که يک هديه تبليغاتي مفيد باشد شخص گيرنده به طور متوسط بين1 تا 3 سال آن را نگه ميدارد و برند شما در ذهن مشتري ماندگار تر مي شود و بدين ترتيب شانس زيادي براي انتقال نام تجاري شما به سايرين فراهم مي گردد.
ديگران، گيرنده هديه تبليغاتي شما را در حاليکه از آن استفاده مي کند مي بينند و يک توصيه مثبت براي کسب و کار شما صورت مي گيرد.
استفاده کوتاه مدت: نگهداشتن بلندمدت يک هديه تبليغاتي الزاما به معني استفاده مفيد از آن محصول نيست، گاهي اوقات پيشنهاد يک نوشيدني يا اسنک با آرم شما در نمايشگاه مي تواند احساس مثبت زيادي را براي کساني که خسته، تشنه يا گرسنه هستند ايجاد مي کنند. با توجه به نوع استراتژي شما مي توانيد از هر دو روش محصول تبليغاتي کوتاه مدت و يک هديه گرانتر براي بردن به خانه استفاده کنيد.
اغلب شرکت ها هداياي مختلفي را به مشتريان بلند مدت، مشتريان وفادار و يا کساني که هنوز مي خواهند خريد کنند در نظر مي گيرند.
هداياي تبليغاتي فقط در نمايشگاه ها استفاده نمي شوند، خرده فروشان از آن براي ايجاد انگيزه خريد يا به عنوان هديه براي زماني که خريد انجام شده است استفاده مي کنند.
کسب و کارهاي خدماتي مثل سالن و رستوران ها مي توانند هداياي تبليغاي را پيشنهاد بدهند که علاوه بر مفيد بودن براي گيرنده با ايجاد يادآوري مداوم، احتمال بازگشت آنها را افزايش دهند.
يکي از معيارهاي موفقيت محصول تبليغاتي اين است که با برند شما مرتبط باشد، اين معيار کمک ميکنه تا گيرنده هديه شما متوجه نوع فعاليت شرکت شما شود. اين کمک مي کند که گيرندگان هدايا با فعاليت شرکت شما ارتباط بيشتري برقرار کنند. به عنوان مثال: خودکار ها يکي از هداياي تبليغاتي محبوب است ولي اگر شرکت شما ارتباطي با نوشتن نداشته باشد انتخاب مناسبي براي محصول تبليغاتي نمي باشد.
اينجا تعدادي مثال از ايده هاي هداياي تبليغاتي مرتبط مطرح شده که کمک مي کند شما هديه مناسبتري نسبت به هداياي رايج مثل نوت پد، مگنت يا خودکار را انتخاب کنيد.

کرم ضد آفتاب با لوگو شما بر روي آن، اگر شما يک متخصص پوست هستيد.

کيت کمک هاي اوليه با برند شما ،اگر کار شما مرتبط با کلينيک يا بيمارستان باشد.

خودنويس تبليغاتي و خودکار تبليغاتي   و  روان نويس تبليغاتي و کاغذ يادداشت بازيافت شده، اگر فعاليت شرکت شما در حوزه محيط زيست مي باشد.

کيت کمک هاي جانبي جاده اي براي شرکت هاي ماشين يا بيمه اتومبيل فعاليت دارند.

ليوان تبليغاتي  و ظرف نوشيدني تبليغاتي يا پيش بند براي يک رستوران يا شرکت توليد کننده مواد غذايي.

وسايل الکتريکي براي شرکت فعال در حوزه ديجيتال مثل فلش مموري يا نگهدارنده موبايل.

برس هاي تبليغاتي، شانه ها يا بطري هاي اسپريترز هديه اي عالي براي سالن دارها مي باشد.

تيشرت تبليغاتي پوشاک و لوازم ضروري جزو محصولات محبوب براي تبليغات و همچنين باعث استفاده آنها توسط مشتريان مي شود در حاليکه برند شما بر روي آنها قرار دارد.

به طور کلي محصول تبليغاتي شما بايد هداياي تبليغاتي خاص و معرف خوبي براي شرکت شما باشد. نياز نيست حتما بلند مدت استفاده شود گاهي يک خوراکي يا آب آشاميدني با برند شما ميتواند کار يک هدف کوتاه مدت را انجام دهد.

اگر محصولي براي مشتري طراحي شده است بايد به خوبي کار کند، تحقيقات نشان مي دهد هديه تبليغاتي مي تواند نظر مشتريان را در مورد شرکت شما بهبود ببخشند. اما يک هديه معيوب و يا بي کيفيت باعث ارائه تصوير نامناسبي از کسب و کار شما مي شود حتي اگر رايگان باشد.

تحقيقات نشان مي دهد ميانگين نگهداري هداياي تبليغاتي توسط گيرنده آنها بين يک سال يا بيشتر و  در اکثر مواقع بين 3 تا 4 سال است.

بهتر است که با مقداري سرمايه گذاري يک هديه با کيفيت تري را براي گيرندگان در نظر بگيريد تا شرکت شما را با تصوير بهتر و طولاني مدت تري بخاطر بسپارند

 

آزمایش...
ما را در سایت آزمایش دنبال می کنید

برچسب : چگونه,موثرترین,هدیه,تبلیغاتی,را,برای,کسب,و,کار,خود,انتخاب,کنیم؟, نویسنده : کاووسی فر emmtehann1 بازدید : 158 تاريخ : پنجشنبه 1 آبان 1399 ساعت: 18:57

لینک دوستان

خبرنامه